Segako langileek aukera ezin hobea ikusi zuten ikus-entzunezko jokoak itsuentzako moldatzerakoan.

Real Sound: Kaze no Regret 1997an sortu zen abenturazko audio-joko gisa. "Munduen Gerra" moduko zerbait izatea espero zen, baina modu interaktiboan; Warpek Sega Saturnentzat garatutakoa eta Segak argitaratua.

Keiichi Suzuki eta Akiko Yano musikariek konposatu zuten jokoko musika, Miho Kanno eta Ai Maedaren ahotsekin, zeinak, J-Pop taldeko abeslaria eta ahots-aktorea ziren. Jokoak ez zuen beste jaurtiketarik edo jarraipenik izan, izan ere, Kenji Enok azaldu zuen hasiera batean ez zutela bertsio berririk egin, Segarekin zuen kontratuak eragozten zuelako, eta azkenean edizio hau japonieraz bakarrik garatu zen.

Kaze no Regreten istorioa protagonistaren haurtzaroko maitasuna berreskuratzeko nahian oinarritzen da. Kontalari batek istorioa kontatzen du, eta noizean behin txirrinak jotzen ditu jokalariak erabakiak noiz hartu behar dituen adierazteko. Beraz, ez dauka beste munduko ezer, istorio sinple samarra da, lau CDtan banatua, eta bost ordutan joka daitekeena.

Jatorriz EuskalTek webgunean argitaratutako artikulua.